NexTravel

digital marketing gia touristiki epixeirisi

Ο ανταγωνισμός στον τουρισμό είναι πιο έντονος από ποτέ. Δεν αρκεί να έχεις καλές υπηρεσίες — πρέπει να ξέρει και ο κόσμος ότι τις προσφέρεις. Αν είσαι ιδιοκτήτης ξενοδοχείου, ενοικιαζόμενων δωματίων ή τουριστικού γραφείου και θες να ξεκινήσεις με digital marketing, ακολουθούν τα 10 βασικά βήματα που θα σε βάλουν στη σωστή πορεία.

1. Οργάνωσε την online ταυτότητά σου (brand basics)

Διάλεξε όνομα, λογότυπο, χρώματα και μήνυμα. Βρες τι θέλεις να νιώθει ο επισκέπτης όταν βλέπει την επιχείρησή σου online.

2. Φτιάξε ένα σύγχρονο, responsive website

Μικρός χρόνος φόρτωσης. Mobile-first σχεδίαση. Δυναμικές φωτογραφίες και εύκολη φόρμα κράτησης.

Μπορείτε να δείτε εδώ: Αυτές είναι οι Καλύτερες Εταιρείες Τουριστικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα [2025]

3. Καταχώρησε την επιχείρησή σου στο Google Business Profile

Πρόσθεσε φωτογραφίες, ωράρια, περιγραφή και link κράτησης. Ανέβαζε συχνά αναρτήσεις για SEO boost.

4. Σύνδεσε το site με Google Analytics & Search Console

Παρακολούθησε την επισκεψιμότητα. Δες ποιες λέξεις-κλειδιά φέρνουν κόσμο και πού θες βελτίωση.

5. Δημιούργησε επαγγελματικά προφίλ στα social media

Instagram, Facebook, TikTok (αν είναι νεανικό κοινό). Ξεκίνα με βασικά posts: φωτογραφίες, events, tips για την περιοχή.

6. Μάζεψε emails επισκεπτών και ξεκίνα email marketing

Πρόσφερε έκπτωση 5-10% για κράτηση μέσω newsletter. Χτίσε λίστα πριν το high season.

Μπορείτε να δείτε εδώ τον Οδηγό Digital Marketing για Τουριστικές Επιχειρήσεις στην Ελλάδα το 2025

7. Καθάρισε την παρουσία σου σε πλατφόρμες αξιολογήσεων

TripAdvisor, Booking, Google Reviews. Απάντησε με ευγένεια και επαγγελματισμό – και στις καλές και στις δύσκολες κριτικές.

8. Χρησιμοποίησε εργαλεία AI για content creation

Π.χ. Canva για visuals, ChatGPT για περιγραφές, Copy.ai για captions. Μπορείς μόνος σου να παράγεις υλικό που παλιότερα απαιτούσε ολόκληρη ομάδα.

9. Δημιούργησε blog ή ενότητα “Οδηγός Περιοχής”

Γράψε άρθρα όπως “Top 5 Παραλίες κοντά στο ξενοδοχείο μας” ή “3 παραδοσιακά πιάτα της περιοχής”. Αυτό βοηθά το SEO και κρατά τον επισκέπτη περισσότερο χρόνο στο site.

10. Όρισε budget για performance marketing (PMax ή Meta Ads)

Ξεκίνα μικρά (100€/μήνα) και δες πώς ανταποκρίνεται το κοινό. Χρησιμοποίησε επαναληπτικό marketing για να στοχεύσεις τους ήδη ενδιαφερόμενους.

Αν και μπορείς να ξεκινήσεις μόνος σου, η εμπειρία και η στρατηγική κατεύθυνση κάνουν τη διαφορά.